Administrative Officer ประจำศูนย์กิจการสร้างสุข
SOOK Enterprise (ศูนย์กิจการสร้างสุข)
Position: Administrative Officer (25,000 – 35,000)
Job Purpose
Sook Enterprise is a startup business unit of the Thai Health Promotion Foundation, with the core business to develop health solutions through the means of 4 key platforms: Collaboration, Learning, Solution and Innovation platforms. We are seeking to hire a dynamic individual of a specialist role to be developed into a management role in the future, to join our team. This role is called the Office Specialist. If you’re a passionate self-starter, then Sook Enterprise is a great place to get ahead.
Key Responsibilities
- Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating smoothly
- Manage office supplies inventory and place orders as necessary
- Audit, raise, and track TOR
- Perform receptionist duties: greet visitors, and answer and direct phone calls
- Receive and sort incoming mail and deliveries, and manage outgoing mail
- Develop office policies and procedures, and ensure they are implemented appropriately
- Assist with office layout planning and office moves, and with managing and maintaining IT infrastructure
- Manage office budget
- Identify opportunities for process and office management improvements, and design and implement new systems
- Provide other administrative support as necessary, including scheduling group meetings, maintaining calendars, doing research, and creating reports
Qualification and Experience
- Bachelor’s degree in business administration, communications, or a related field
- 3 – 5 years of work experience in office administrative function role
- Must have exceptional attention to detail
- Strong organizational and time management skills, and ability to prioritize
- Must be a self-starter and driven
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills and analytical abilities
- Must be proficient with Microsoft Office and Google products
กำหนดการรับสมัคร
การดำเนินการ | ระยะเวลา | หมายเหตุ |
ประชาสัมพันธ์การรับสมัคร | 21 – 28 ก.พ. 66 | www.thaihealth.or.th |
ประกาศรายชื่อผู้มีสิทธิ์สอบสัมภาษณ์ | 3 มี.ค. 66 | www.thaihealth.or.th |
สอบสัมภาษณ์ | 9 มี.ค. 66 | สัมภาษณ์ผ่านทาง Online ระบบ Zoom Meeting |
ประกาศรายชื่อผู้ได้รับการคัดเลือก | 14 มี.ค. 66 | www.thaihealth.or.th |
*หมายเหตุ เกณฑ์การตัดสินให้เป็นไปตามที่คณะกรรมการสรรหาและคัดเลือกกำหนด ทั้งนี้ทางสำนักงานฯ ขอสงวนสิทธิ์การพิจารณาสอบคัดเลือกเฉพาะผู้ที่มีคุณสมบัติครบถ้วน ตามประกาศรับสมัครงานนี้ โดยการพิจารณาของสำนักงานฯ ถือเป็นที่สิ้นสุด ผู้สมัครไม่มีสิทธิ์ในการเรียกร้องหรืออุทธรณ์ต่อคำตัดสินของสำนักงานฯ
**ผู้สมัครทุกตำแหน่งต้องไม่ดื่มเหล้า สูบบุหรี่ และดูแลสุขภาพตัวเองดี**
**ผู้เคยทำงานอาสาสมัครหรือกิจกรรมเพื่อสาธารณะจะได้รับการพิจารณาพิเศษ**
ผู้สนใจสมัครงานกรุณากรอกข้อมูลใบสมัครงาน online ที่ https://recruit.thaihealth.or.th หรือสอบถามข้อมูลเพิ่มเติมได้ที่ นายชญพันธุ์ พุ่มสงวน ฝ่ายบริหารงานบุคคล โทร 02-343-1500 และสามารถติดตามข่าวการรับสมัครงานได้ที่ www.thaihealth.or.th/Career.html
หมดเขตรับสมัครวันที่ 28 กุมภาพันธ์ 2566
สสส. จะพิจารณาเฉพาะผู้สมัครที่สมัครเข้าระบบสมัครงาน สสส. เท่านั้น