Business Development Specialist ประจำศูนย์กิจการสร้างสุข
Business Development Specialist
Key Responsibilities:
Market Research and Analysis:
- Conduct market research to identify potential clients, market trends, and growth opportunities.
- Analyze industry insights and competitor activities to inform strategic business development decisions.
Lead Generation and Prospecting:
- Generate leads through networking, cold calling, and other proactive methods.
- Qualify leads and prospects based on business criteria and strategic fit.
Client Relationship Management:
- Cultivate and maintain strong relationships with existing clients to drive retention and upsell opportunities.
- Develop relationships with new clients and stakeholders to expand the customer base.
Proposal Development and Pitching:
- Collaborate with internal teams to develop compelling proposals, presentations, and pitches tailored to client needs.
- Present business solutions and value propositions effectively to potential clients.
Partnership Development:
- Identify and pursue partnership opportunities with other businesses, vendors, or organizations to drive mutual growth.
- Negotiate and finalize partnership agreements and contracts.
Sales Strategy and Pipeline Management:
- Develop and implement sales strategies to achieve revenue targets and business objectives.
- Manage the sales pipeline, track progress, and report on sales performance regularly.
Community Projects:
Partner with non-profits and community organizations on projects that align with SOOK’s business values. This not only enhances our brand reputation but also opens up networking opportunities with like-minded organizations.
Required Skills and Qualifications:
- At least 5 – 7 Years (experiences in business and product development fields)
- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field (Master’s degree preferred).
- Proven track record of success in business development, sales, or related roles.
- Strong understanding of sales principles, market dynamics, and customer acquisition strategies.
- Excellent communication and negotiation skills, with the ability to influence and build relationships.
- Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment.
- Analytical mindset with proficiency in data-driven decision-making.
- If you have experience working in Social Enterprise, Social collaboration, CSR, will be given special consideration.
กำหนดการรับสมัคร
การดำเนินการ | ระยะเวลา | หมายเหตุ |
ประชาสัมพันธ์การรับสมัคร | 12 – 30 มิ.ย. 67 | www.thaihealth.or.th/
https://recruit.thaihealth.or.th JobTopgun |
ประกาศรายชื่อผู้มีสิทธิ์สอบสัมภาษณ์ | 4 ก.ค. 67 | www.thaihealth.or.th |
สอบสัมภาษณ์และนำเสนอ | 19 ก.ค. 67 | ห้องประชุม ศูนย์กิจการสร้างสุข ชั้น 34 อาคาร SM TOWER |
ประกาศรายชื่อผู้ได้รับการคัดเลือก | 23 ก.ค. 67 | www.thaihealth.or.th |
*หมายเหตุ เกณฑ์การตัดสินให้เป็นไปตามที่คณะกรรมการสรรหาและคัดเลือกกำหนด ทั้งนี้ทางสำนักงานฯ ขอสงวนสิทธิ์การพิจารณาสอบคัดเลือกเฉพาะผู้ที่มีคุณสมบัติครบถ้วน ตามประกาศรับสมัครงานนี้ โดยการพิจารณาของสำนักงานฯ ถือเป็นที่สิ้นสุด ผู้สมัครไม่มีสิทธิ์ในการเรียกร้องหรืออุทธรณ์ต่อคำตัดสินของสำนักงานฯ
**ผู้สมัครทุกตำแหน่งต้องไม่ดื่มเหล้า สูบบุหรี่ และดูแลสุขภาพตัวเองดี**
**ผู้เคยทำงานอาสาสมัครหรือกิจกรรมเพื่อสาธารณะจะได้รับการพิจารณาพิเศษ**
ผู้สนใจสมัครงานกรุณากรอกข้อมูลใบสมัครงาน online ที่ https://recruit.thaihealth.or.th หรือสอบถามข้อมูลเพิ่มเติมได้ที่ นายชญพันธุ์ พุ่มสงวน ฝ่ายบริหารงานบุคคล โทร 02-343-1500 และสามารถติดตามข่าวการรับสมัครงานได้ที่ www.thaihealth.or.th/